04 Mayıs 2007

tears for fears

Ferit fotoğraflari beğenmedi. Ama yapacak birsey yok Feritciğim, ben çok beğendim fotolarımı, hatta bak sana inat iki tane koyacağım buraya... :)

Dün gece bir yirmi beş yıl geriye gittim.

Annem yoğun çalışan bir üst düzey bürokrattı, böyleyken de beni anneannem büyüttü ilkokul sonuna kadar. Anneannemin müthiş bir matematik kafası vardı zehir gibiydi. Bana okuldan döndükten sonra değişik mamalar yapardı. En sevdiklerimden biri ise, o minicik iki kara saplı sahanda yaptığı mama idi. Yeşil biberi, domatesi doğrar minicik, tereyağı ile çevirir ve pişmeye yakınken de içine bolca lor koyardı, havasındaysa da azıcık sucuk dilimlerdi. Ekmeğin köşesi ile yumulurdum. Ne güzeldi tadı. Dün aynısından yaptım, domates ve biber organik olsa bile, bir tat eksikti sanki. İçim buruldu. Anneannemi özledim.

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa