03 Mayıs 2007

classical cooking the modern way


Bjork'um yeni albümünü bitirmiş, uğraşmış, şahaneler yaratmış, adını Volta koymuş, 3 tane mix bile sıkıştırmış. The dull fame of desire'da bence Bjork'un sesine, tarzına cok yakışan bir ses var, Anthony +the Johnsons'ın Anthony'si. Kapari ve ton balığı gibi uyumlu olmuşlar.

Ben konuyla alakasız resimler post etmeyi seviyorum. Bu fotoğrafta çok eski iki arkadaş var, kup griye ve aylin. Çocukluklarından tanışıyorlar, hep Baylan'da buluşuyorlar. Ben bunu annemin gençlik anılarından bilip, İstanbul'a taşınıp, Aylinciğimle tanışınca tanıdım ve tabii ki çok sevdim. Özel bir tadı, yakın bir dostla paylaşınca daha etkili oluyor sanırım. Bir de yanında o yılların Gaggia'sından çıkmış kahve varsa di mi... Aylinciğim, sanat ruhlu zarif insan, fulltime çalışmaya geri döndüğü için haftaiçi kahve keyiflerimizi haftasonuna taşıdık, ben de haftaiçi kahvemi yalnız içiyorum şimdi.

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa